Thursday, May 26, 2011

2nd year berlalu....


salam.....
sedar x sedar dh 2 tahun rupa2 nyer aku dkt bumi s!ntOk....
menuntut ilmu tanpa rasa merungut sikit pn dkt ayah & mak.....
w/pun sesekali aku rasa dah malas nk belajar....
kerna bagiku.......
biarlah orang lain duk sibuk keja ke.....
dah dapat pegang duit gaji sdiri ke.....
dah kawin ke....
ade pak we @ mak we ke....
aku x heran pon weyyyy.......
ape yg aku mau.....belajar.....belajar.....& terus belajar selagi ku mampu...
semua nie....akan aku bawa balik sebuah kejayaan buat kedua2 orang yang aku paling aku sayangi....
sapa lagi kalau bukan ayah & mak aku......
love u my dad & my mum......
sbb 2 la aku rasa....
br je semalam ayah & mak daftarkn aku dkt cni....
tapiiiii......hakikat nyer dh 2 tahun la cik diLLa oit.....
wahhhhhh....cepat nyer masa berlalu......
lagi 2 tahun je lagi tinggal....



No comments:

Post a Comment