Thursday, May 31, 2012

cik bunga & encik sombong


novel nie best woooo
semua org pasti kne baca tau
lau xbaca
cik diLLa ase
sangat & sesangat rugi la......
moh nk coret isi dalam punyer cover cikit......

aku???
aku intan asnidar
mana cantik pun
kulit pun ala-ala hangit
kerja di kedai bunga dengan gaji cukup-cikup makan 
tak ada apa-apa yang istimewa tentang aku melainkan aku ada sebuah keluarga yang sangat bahagis

dia???
dia memang segak
nama dia pun sedap,
haris isqandar
kalau sekali pandang mesti tak nak lepas
kulit dia putih amat sampai mak ingat aku dah bawa balik orang Belanda
masa aku bawa dia datang kampung aku buat kali pertamanya
tapi tak kisahlah semua tu
tak penting sangat pun
kemudian-kemudian nanti
rupa paras tu bakal duduk 
tempat yang ke-4 @ ke-5

wink.....wink....wink.......
hope semua dpt baca kisah yg menarik nie ye....
xmahai pon nk beli novel nie
RM 22.00 jew.....



No comments:

Post a Comment