Thursday, March 31, 2011

~ku syg smua nyer~


hai korang!!!!!
jeng..jeng...jeng...
tgk nie semua.... cOmel x????
cOmel kn semua nyer.....
idup kt u nie, bg aku agak bosan ler.....
habes jew kelas, balik kt bilik...
ps2 lau dh balik bilik 2,
bkn ade sape2 pn yg nk ckp2 ngan aku...
cz rumate aku slalu nyer kelas abes lmbt.....
bosan nyer...
tp tgk nie....
aku ade bear...
syOk nyer...
balik jew kelas...
dh penat2 2, ape lg....
jom anak-anak ku....
yup kitaaa tidOOO!!!!!!!!
lau dh dpt tido ngan mrk nie...
x nk bangun ase nyer....
so, aku tido lu ek ngan mrk...
zzzzZZZZZzzzz!!!!!!!!
sbb 2 le aku sgt syg semua nie....
yg rose 2...
aku dpt hadiah birthday last year....
cntik kn...
masih segar dlm ingatanku...
dia pnyer bau....
aaaaaahhhhhh.....asyik nyer.......
oh ros merah!!!!!
dr mne kau dtg??????

No comments:

Post a Comment