Friday, April 8, 2011

enjoy sekejap....


mmmmmm..........

dpt kluaq dr utan cintOk nie......

swonok le aku.....

ape lg.....

call keta sat....

alloppppp....

ade keta x abg....

nk sewa sat..........

dh dpt keta sewa....

apelagi.....

kul 3 ptg, klua le aku ngan mai...leen...iz ni & adek aku si t-rex e2......

kami x p jauh2 pn...

just snggh sebantar dkt destinasi bajet soping....

ape lg lau bkn c-mart sana 2 ha..............

soping....sOping......n shoping je la keja kami......

pabila kaki-kaki kami dh letih melilau kt dlm c-mart 2....

jom le kita.....

p makan-makan & minum-minum le pulop.....

mmmmm............

syOk nyer....

hr nie aku mau makan......

nasi puteh..

tomyam campur...

ayam masak pedas....

sayur campuq......

udang goreng tepung....

sambal belacan...

& ais kacang......

wooooo!!!!!!!!!!!!

manyak nyer aku mau mkn...

larat ke nk abeskn ni????

x pe..jgn risau...

x abes, take away ler......

hehehhehehee!!!!!!!!!!!!!!!


sesangat puas hati stlh dh lama makan biasa2 jew....

hr nie mkn besaq le aku....

x slh hnya tuk skali-skala je kn......

dh lama da x mkn hidang mcm nie.....

sedap nyer....

tetiba pulak...

terimbau kenangan kt umah....

makan hidang.........syOk nyer....

lg best lau semua ada kt umh.....


pas mkn2....

tiba le masa tuk aku n kengkawan p hntq adik aku ler.....

2 ha, dkt matrik sane 2.....

round2 kt sane jp.........

smbil cuci2 mata.....

wakakakakakaka!!!!!!!!

nakal nyer kami.....


k la.....

dh mlm....

kul 8.15...

kluaq lg, mau hntq leen naek bas......

nk balik kg ler dia....

klua sesama mai....ika..& leen jew....


dh smpai lm u...

nk hntq keta da....

huhuhuhuhuuhuu!!!!!!!!

tp sblm 2..........

smpat lg ler kami round2 sekitar kwsn u.....

bak kata mai " mau irup angin malam kt kwsn u"

hheheehhhe!!!!!!!!

best nyer....

kali nie tmph lg 2 org kt lm keta.....

mc yea & subiah......

smbl round2....story2 le kami....

begegar keta dek ketawa kami....


oh yeahhh.........

sgt epy aku n kengkawan hr nie.....

inilh coretan dr aku tuk hr smlm.....

iaitu hr jumaat bersamaan 8/4/2011.....

No comments:

Post a Comment