Friday, April 15, 2011

semua nyer x mustahil...


betapa aku rasakn amat...amat..& teramat brsalah trhdp diriku ini, apatah lg rasa ini semakin maksimum terhdp kedua-dua ayah & mak aku.... perasaan ini terjadi kerna aku sendiri... ya..sememang nyer aku x prnh pn nk ambil berat dgn ape yg aku buat, aku andaikn semua bnda senang shj & aku amat sh tuk belajar menerima ssuatu yg sukar...... tp aku jg jenis yg x blh nk putus asa, lau aku mau...aku akn usha smpai dpt... inilh yg prnh aku buat slps spm..1st apply diploma aku x dpt...2nd round aku try lg..yezzzz!!!!! aku dpt jgk akhir nyer..uitm dungun n dtwrkn kos dip.sains komputer... kos nie x da la sng sgt...just ppr csc125 & ppr mate yg amt sukar...tp aku try gk tuk kuasai.. maka blaja ler aku kt sane..idup mau enjoy je,tp blaja num 1..hehhehhehehe!!!!!! dh abes 1 sem..aku ase dh x mau lg blaja kt c2..aku wt kptsn tuk brenti... tp ape aku nk wt kn lau x blaja.... keja???kawin???? oh tidakkk!!!!!!!!!!!semua nie x mau... aku tekad mau smbg balik blaja kt form 6...tp mcm ne???? mak bgtau..lau nk skolah...uruskn sdiri..mak sibuk... nak ke x nak..maka aku pn trpksa urskn balik kmsukan ke form 6...trpksalh aku naik turun Jbtn Pljrn Negri...mncabar nyer aku ase..tp demi semangat mau blaja lg..aku kuatkn semngt.... 26 june 2008 brsamaan hr khamis... aku ke skolah n masuk blaja balik....betapa aku rasa semua org pndg aku serong....huhuhuhuhu... cedey nyer aku....tp smngt aku x prnh kus @ patah....ada jg cikgu yg prnh ckp2 hal aku... & ayt nie aku jdkn pmbkr smngt aku.."aku nk tegok, cerdik sgt ke bdk 2..dpt ke dia msk u tuk kali ke-2"...betapa aku rasakn inilh smngt aku mau blaja brsnggh-snggh... aku hnya ada hmpr 4bln lbh jew tuk blaja sblm tibanyer STPM... tp bg aku..bnda nie x akn mstahil lau aku rajin....

No comments:

Post a Comment